lauantai 18. toukokuuta 2013

samppa on tullut kotiin


!! V-i-h-d-o-i-n-k-i-n uusi kone ja ihan huikee onkin! Käytiin iskän kans tänään Gigantissa ja ei kauan mennyt kun olin jo päättänyt mikä lähtee mun mukana kotiin. Sampaksi ristitty uusi Samsungin läppärindeerus palvelee mua tästä lähtien toivottavasti pitkään! ;)
 Muuta mulla ei sitten ookkaan, postaustahti kiihtyy aivan varmasti kun pääsen taas koneelle kunnolla. Tähän asti jännittävin jääkiekkopeli alkaa neljältä, Ruotsia vastaan Globenissa! Tänään kannustetaan Leijonat voittoon ja ruotsalaiset sinne kuuluisalle kebabkioskille. ;>

2 kommenttia:

Kellen kirjoitti...

Itsekin innolla odotan uutta konetta! :) Vähän sellaista mulle lupailtiin valmistumislahjaksi. Sun kone näyttää kivalle!

http://love-ornothing.blogspot.fi/

karmike kirjoitti...

Kellen : nonii kivaa! ja tää on kyllä kiva :)