maanantai 20. toukokuuta 2013

jostain kantautuu laulu tuo, kauan sitten unohdettu sävel

 boy* :>

Oon jo pidemmän aikaa ajattellut tällaisen postauksen tekoo ja tässä nyt olisi! Kamerastakin loppui akku just kun olin lähtemässä ulos sen kans. Nää kuvat kertoo jotenkin musta, mistä pidän ja mitä toivon mm. ens kesältä! Iskeekö jotkin kuvista myös mun lukijoihin?
 Tänään nukuin pitkään, vapaapäivä kun taas kerran on! Myöhemmin päivällä lähdin Katan, Iinan, Voken ja Severin kans heitolle Äetsään. Oon nyt kans hurahtanu frisbeegolffiin, vaikken oo edes montaa kertaa ollut heittelemäs. Mut kyllä mustaki viel ihan hyvä tulee, koko kesä aikaa harjotella. ;D Jääkiekosta vielä sen verran, että vaikka vähän (paljon) harmittaakin Leijonien häviö USAlle, niin oon silti ylpee siitä et ne pääsi niin pitkälle, kuitenkin! Jukka olis ansainnu mitallin, mutta ei kukaan unohda sitä vuoden 2011 MM-kultaa, niitä kun ei Suomella kuitenkaan ole kuin kaksi.
 Ja kesästä puheenollen, se sais tulla jo.

1 kommentti:

karmike kirjoitti...

Neea: kiitti :) !