maanantai 13. toukokuuta 2013

aina toivoi kyllä paljon mutta saikin enemmän


Kevättä, värjättyjä hiuksia, uusia lempivaatteita ja kukkia. Tykkään mun hiuksista taas tosi paljon, koska viime keskiviikkona pääsin pakalle värikoulutukseen hiusmalliks! Kevät on täällä ja pian se kaikkien odottama kesä. Jopa allekirjoittanut odottaa tulevaa kesää innolla, ensimmäistä kertaa pitkään aikaan. Ajokortin saaminenkin on enää teoriakokeesta ja inssistä kiinni, ajo- ja teoriatunnit on siis takanapäin. Saa nyt nähdä meneeko se teoria läpi, vähän oon kyllä netissä harjoitellut.
 Päiväkirja on kyllä sellainen keksintö jota suosittelen kaikille. Kaivoin omanikin pitkän tauon jälkeen esille. Vaikka tännekin kirjottelen joskus tuntemuksia ja asioita päästä, päiväkirjaa ei silti korvaa mikään. Mummukin on sitä mulle aina suositellut ja oonkin pienestä asti jotain saanut aina välillä kirjoitettua. En kyllä tiedä miksi mummu sitä niin kovasti tuputtaa, kenenkään muiden tietoon ne asiat ei sieltä kirjasta ikinä pääse. ;D
 Mutta tosiaan, kesä tulee kovaa vauhtia, mulla on enää 10 koulupäivää jäljellä ja yksi niistä on päätöspäivä. Vähiin käy ennenkuin loppuu, kuuluu vanha sanontakin. Odotan kesältä paljon ja aion ottaa siitä oikeasti kaiken irti! Ihan mieletöntä kuvitella että tulevana kesänä ei kyydin saaminen johonkin ole enää ongelma, oikeastaan mulla on siihen enemmänkin kuin yks ratkaisu. Jotain hyvää tässä täysi-ikäisyydessä, pakko myöntää.
 Nyt taidan vielä vähän kerrata noita teoriakokeen kysymyksiä, toivottakaa mulle onnea!

2 kommenttia:

Oona kirjoitti...

ihania kuvia taas!! ja toi täydellisen punanen tukka saa mut hyvin hyvin kateelliseks tässä punatukkasuuden kaipauksessa :D

karmike kirjoitti...

Oona : kiitos! hahaa no ei muutakun värjäileen vaan :D tosin sun hiukset on kyllä kivanväriset tollasina :)