perjantai 4. tammikuuta 2013

sinä ja minä liikennevaloissa, sinä ja minä slummitaloissa


Ei mulla muutakun että tänään mun piti oikeesti mennä nukkuun aikasin.. Eilenkin tuli valvottua sinne neljään asti ja pakko myöntää että päivä menee vähän ohi kun heräät vasta kahden tienoilla. Tossa Laurin kans katteltiin taas muutamat salkkarit ja kun kone piti sulkee niin rupesinkin selaileen vanhoja kuvia.. muutamat muokkaukset heittelin niihin ja ajattelin ne nyt tännekkin postata. Joojoo jos mä nyt tän jälkeen vihdoinkin meen nukkuun! Kattokaa ihmees kuitenkin Martin video(ita), on mulla vaa söpö veli. :>

2 kommenttia:

Sini kirjoitti...

mä pelkäsin et oon ainoo noiden valvottujen öiden kanssa! :-D nimimerkillä valvon neljään ja herään neljältä.. ei toimi ei!

ja kiva video! pakko käydä uteliaisuuttani katsoon noi muutkin.. :-DD

karmike kirjoitti...

Sini : heh joo et taida olla tän asian kanssa yksin! joo niimpä että tervetuloa vaan maanantai ja kouluaamu..
noniin kiva juttu :b !