sunnuntai 6. tammikuuta 2013

I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not -Kurt Cobain

Kattokaa kun mun kynnet on iha sävysävyyn hiusten kans!!

Yölliset inspiraatiot on parhaita. Ja se että meiän Lauris on samoja piirteitä kun Kurt Cobainissa (oli). Muutama on sanonutkin tosta ensimmäisestä kuvasta, et on aluks kattonu et siinä on Cobain ite. Jos olisin Lauri niin... niin. Martti nyt on vaan tollanen punk-rock-sekotus, eli ei "ketään" varsinaisesti. Ja oma pärstä siks koska äiti värjäs mun hiukset tänää "intensiivisellä kuparilla" mut joka ei vielä oo kun tyvestä semmonen. Pikkuhiljaa pikkuhiljaa, värinpoistoja en rupee kuitenkaan tekeen niin kyllä se näinkin käy.
 Heräsin tänään karuun todellisuuteen: koulu alkaa huomenna. Oon jotenkin tosi stressaantunu kaikesta, vaikka onkin ollu loma niin ei ne asiat mua silti lomalle päästä kokonaan! Uudesta päivästä tulee luultavasti infot ens viikolla, et onko päässy koekuvauksiin. Mä oottelen positiivista vastausta sormet ristissä ja menetän yöuneni sen takia..hups. Mut jos viettäis viimesenkin lomapäivän suht samanlailla kun muutkin, salkkareiden parissa!

3 kommenttia:

Salla kirjoitti...

Apua pitäskö niitten up:n tulosten tulla ens viikolla.. Apua nyt täälläkin menetettiin yöunet.. Pidetään täällä omasta ja sunkin puolesta peukut pystyssä, eihän sitä tiedä jos meidät molemmat valitaan ;)

karmike kirjoitti...

Salla : luultavasti, ihan 100% varma en oo! :) niimpä, ainakin koekuvauksiin on hyvät mahkut päästä (: !

Salla kirjoitti...

Jep toivottavasti päästään molemmat ees sinne asti =).