tiistai 1. tammikuuta 2013

but there's still a change I might walk to your door


Muutama raketti/ilotulituskuva ja sit tollanen hömppä joka vietti mun kans tän vuoden ensimmäiset tunnit skypessä. Vuosi vaihtu kerrankin kivasti ja vaikka mun hammasta särkee nyt niin paljon että voisin itkee, mulla on hyvä fiilis ja oon ilonen että on vuosi 2013!
 Vähä musiikkia tähä loppuu ~



Kiitos Merille joka linkkaili tätä, oon täs ny muutaman kerran jo kuunnellu kans tän!
Haluan kyllä nähdä ton Imaginaerum leffan, mut en tiä uskallanko mennä kattoo. Haha oon oikeesti iha nössö, näin viime yönä painajaisiaki ku kattelin joulun aikaan iskän kans sitä jotai Wolfman leffaa..

2 kommenttia:

annap kirjoitti...

Kannattaa mennä kattoo terveisin ensi-iltalainen!!! Mua pelotti alussa et pelkään mutta se meni ohi :-DD Tosi jänskä, ajattelin käydä ite toisenki kerran tutkimassa piilomerkityksiä hahah!
Ja hei nythän voin vastaa tähän että kiitos hirmusti kommentista ja kaikesta ! c:

karmike kirjoitti...

annap : no jos saan jonku turvallisen mun kaveriks nii sit meen! :D juu ei mitään :> !