perjantai 1. helmikuuta 2013

what if the one thing that I missed, was everything I need to pass the test

 1. 8mm venytys ja perinteinen "jätän tän tähän enkä venytä enää" lupaus 2. Karkkihimo iski ja ensimmäistä kertaa tuli ostettua vitaminwater! oli hyvää :> 3. Lauri osti mulle suojakuoret puhelimee joten pakollinen herutus, mukana myös Valtteri 4. Koulussa tehtiin täytekakkuja ja olin aikas tyytyväinen lopputulokseen!
1. Joku kuus vuotta vanha kuva laivalta, pikkuserkku Antti Raiski ja me maalaistollot 2. Tiistaina oltiin parturien käsittelyssä koulussa ja hiukset on aikas kivat! Vähän enemmän oranssikuparit nykyään :> 3. Teinipeilit koulusta lähdössä :-D 4. Löysin tälläsen kuvan puhelimesta, talvi on paras!

Olen hengissä siitäkin huolimatta, että koekuvaukset olivat siis viikko sitten lauantaina! Mun ajatusmaailma on aika hyvin pysynyt sen ympärillä, kun ens viikolla tulee, jos tulee, sähköpostia onko päässyt koekuvausten seuraavalle kierrokselle! Ja voi että kuinka hämmentynyt olin kun Uuden Päivän nettisivuilta löytyy linkki tänne mun blogiin! (tästä linkistä pääsette lukeen juttua koekuvauksista!) En muista koska olisin viimeksi jännittänyt niin paljon kuin hetkeä ennen koekuvaushuoneeseen pääsyä. Ja koska olisi kolmella minuutilla ollut niin suuri merkitys. Näyttelemisosuus ei mulla kyllä ihan putkeen mennyt, jännityksen piikkiin vaan! Lauluosuus meni varmaankin ihan ok ja onneksi sinne lähetettiin se video mikä todistaa kuitenkin etten ihan toivoton ole, jos se siellä paikanpäällä vähän sitten kärsi laulukin.
 Takana oleva viikko onkin viimeinen tavallinen kouluviikko seuraavaan kahteen kuukauteen. Työssäoppiminen alkaa eli Nameless Café laitetaan pystyyn ens viikon alusta! On tullut pari muuttujaa matkaan joten "paperihommat" on tässä vähän siirtyneet, mutta on meillä onneks aikaa vielä. Saas nähdä mitä siitäkin tulee!
 The voice of Finlandissa lauleskeli tänään kaksi henkilöä täältä Sastamalasta ja toinen heistä pääsikin jatkoon! Jussi Määtän näinkin pari kertaa kesällä laiturilavalla ja hyvinhän Jussi telkkarissakin veti! Peukut pystyyn ja toivotaan että pääsee pitkälle. Ja ei yhtään huono tuo Tähkän tiimikään ;>
 Viikonloppu ja aikaa nukkua. Iskä oli ostanu Sherlock Holmes: A Game of Shadows -leffan joten se täytyy tietenkin katsoa, muita suunnitelmia mulla ei sitten olekaan. Kynsilakat tosin kaivan esiin jo ehkä vielä tänään, kun kerran ihan vapaasti voin lakkailla taas tän pari kuukautta!

Mutta mihin tammikuu hukkui? Hyvät viikonloput kaikille lukijoille, teitäkin on tullut tässä taas lisää! :>

Ei kommentteja: