lauantai 23. helmikuuta 2013

don't try to take this from me now


Alotin vihdoinkin siivoileen mun huonetta, kun tajusin että mun Coca Cola -kokoelma alkaa oleen jo aika mukavan kokonen! Siitä sitten kuvia nappaileen ja heti laittaan ne tietty koneelle. (Huoneen siivous siis jäi vähän taka-alalle..) Oon tässä nyt jo jokusen vuoden pistänyt talteen mm. noita erilaisia kokis -tölkkejä ja onhan niitä jo aika kivasti. Taustalla oleva riepu on mun uusin hankinta, t-paita jonka löysin selaillessani Gina Tricotin shop onlinee! Hintaa sillä oli 19,95€ ja luultavasti mun kallein t-paita! Mut ymmärrätte varmaan et mun oli vaan pakko ostaa se.
 Ihanaaaaa kun alko loma! Vielä perjantai aamuna tuntu ihan käsittämättömältä että ens viikolla ei tarvi raahautua kahvilaa pitään, mut mitä pitempään meiän siivoilut kesti koululla, sitä mukavammalta ajatukselta loma alko tuntua. Eilen tosiaan mun ja Katan työpäivän pituus oli mukavat 12h.. Saatiin viikolla valitusta kuinka meidän jäljiltä keittiö on tosi likanen ja yms, niin eilen laitettiin hihat heilumaan ja puunattiin koko keittiö. Muiden jälkiä siivoillessa vierähti tunti jos toinenkin, mutta ompahan puhdas keittiö!
 Eilen illalla nuakkarilla selvis sellanenkin juttu, että tänään on loma valvojaiset! Tosin Putous on pakko kattoa kotona ennen sitä, Karim ja Veli on molemmat niin huikeita hahmoja että toisaalta mulle on aivan sama kumpi voittaa, tasapelin ne ansaitsis!
 Lopuks viä Paramoren uusin sinkku ja musavideo, pakko sanoo et ekakuuntelulla olin vähä hämmentynyt mut enää en, hyvää musiikkia mut mitä muuta voikaan Paramorelta odottaa. ;>

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sun kallein paita??? mitä miulla kallein t-paita on lähemmäs 40e

karmike kirjoitti...

ano : joo kyllä :D mulla on ollu jo kauan sellanen periaate et en maksa t-paidoista mielelläni edes kymmentä euroa enempää :)