perjantai 15. helmikuuta 2013

vaik oon hiljainen ja vähän pelokas, oon kärsivällinen ja nerokas


Meikkasin jee joten oli pakko ottaa kuvia naamasta. Ja välissä meiän kahvilan nerokaasti koristeltu ikkuna!
 Koulun suunnalla siis työssäoppimista, kahvila on tässä pyörinyt nyt viikon ja on meillä asiakkaitakin käynyt, tosin toivotaan vähän enemmän niitä jatkossa. Aika käy tylsäks mutta uskon tän ajan silti menevän nopeasti. Huomenna olis hommia kymmeneltä aamulla, mieluumin nukkuisin mutta tuleepahan tunteja siinä sitten!
 Huomenna illalla onkin sitten vähän juhlintaa tiedossa kun toi Kata meni ja täytti 18 ystävänpäivänä! Jee en oo ollu missään partyissä piiitkään aikaan. Omat synttäritkin lähestyy kauheeta vauhtia..
 En osaa oikein päättää mitä teen mun hiusten kans! Toisena päivänä oon 100% varma et haluan leikata lyhyemmiks, en mitään polkkatukkaa, mut kuivat pois ja sillai. Mut sit taas yhtäkkiä oonkin sitä mieltä että en leikkaa yhtää :-D Kertoispa joku mulle nyt mitä tekisiiin. Etuhiusten-kasvatus-projekti tosin on ainakin ihan varma!
 Olin kattomassa tänään lukiolla vanhojen tansseja ekaa kertaa! En tosin virallisesti illalla, vaan päivällä, kun livistettiin Katan kans sinne hehe. Kauniita mekkoja niillä siellä oli, ai että! Olishan se varmaan kiva viettää tollanen päivä prinsessana ja tanssia komeiden partnereitten kans ;> 
 Unohdan aina mitä mun pitäis kirjottaa tänne! NIIN! Kävin kattomassa tiistaina sen 21 tapaa pilata avioliitto -leffan ja oooh kuinka hyvä se olikaan! Suosittelen ehdottomasti kaikille! Uuh iihhana Riku Nieminen.. xd
 Muttamutta, ehkä mun pitäis hankkiutua nukkuun et jaksan herätä aamulla ja että jaksan sitten illalla vielä myös! Täytyy tässä kuitenkin vielä paketoida Katan lahja ja sillälailla, öitä, viikonloppuja & mahdollisesti hyvää hiihtolomaa! Itellä vielä viikko ja sit vasta pääsee lomaileen :-)

ps. en päässyt pidemmälle uusi päivän -koekuvauksiin, mutta ei se mitään! Kaikki tiedot yms. koekuvausmatskut jää YLEn käyttöön, ei ikinä tiä mitä viä voi eteen tulla ;)

Ei kommentteja: