keskiviikko 19. syyskuuta 2012

you better hold on, so many things I need to say to you


"Avaruus"kynnet, ja niihin käytetyt lakat! Sain idean niihin TÄÄLTÄ -blogista, jota oon seuraillut jo pidemmän aikaa. Kannattaa käydä katteleen muutenkin, tosi kiva blogi ja paljon kivoja kynsiä :> Tuo mun kuva ei oo paras mahdollinen joo, mutta parempi kuin ei mitään! Kun oon kysellyt kavereilta, että tietääkö ne mitä ne esittää, vastauksina ollut mm. revontulet.. :b Ja pikkuveli on jutuista perillä, sanoi näitä hipsterikynsiks. Alemmat kynnet onkin vähän vanhemmat, tykkäsin noista tosi paljon!
 Muuta juttua mulla ei ollutkaan, salkkaritkin alkaa näillä sekunneilla joten heihei!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

upeet kynnet!!!!!!

karmike kirjoitti...

ano : kiitti! :D

Heidi kirjoitti...

OH AH noi ylimmäiset kynnet on hienoimmat mitä oon ikinä nähnyt!! ihan törkeen kreisit! ihanat!

karmike kirjoitti...

heidi : kiitoksia paljon ! :-D