lauantai 15. syyskuuta 2012

save me, save me, save me from this squeeze

1. MC Koppakuoriainen 2.Teinipeili ja mun huonetta. 3. Teini peilissä. Uus facebook -kuva oli saatava koska hiuksetkin on päivitetty.

Palatakseni Gina Tricotin tilaukseen jonka tein parisen viikko sitten, petyin takkiin erittäin paljon, samoin siihen neuletakkiin.. MIKSI muodissa ovat LYHYET takit. En käsitä niitä ollenkaan mutta empä mä muutenkaan muotivillityksistä niinkään innostu. Takin mä nyt vaan olisin tarvinnut, taidan luopua nahkatakki haaveesta.. mulla on mielessä jo toisenlainen takki. Pakko sanoa sen verran, kyseisen firman kuvat nettikaupassa johtaa harhaan ainakin mua aika paljon. Takkiasiasta pääsenkin sitten siihen, että tänään suuntana olisikin Tampere ja takinmetsästys! 
 Oon tykännyt aina ihan valtavasti The Kinksin biiseistä. Tosin ihan huomaamattani, koska oikeastaan vasta nyt oon löytänyt biisin nimen ja muunkin tuotannon kuin pelkät hitit. Kaikissa hyvissä englantilaissarjoissa soi aina niiden musiikki, esimerkiksi sellainen sarja kuin Heartbeat (Sydämen asialla) on ehdottomasti mun lempisarjoja ja musa taustalla on parasta mahdollista. Mulla ei (vielä) ole tuotantokausia itsellä dvd'nä mutta joskus täytyy niitäkin hommata. Onko lukijoissani mahdollisesti kyseisen sarjan faneja? :>
 Kouluviikot menee hurjaa vauhtia, työssäoppiminen lähestyy aina vain ja tuottaa päänvaivaa, vaikka se onkin vasta helmikuussa... Oon myös jollain kummallisella tavalla onnistunut panostaan ensimmäiseen kokeeseen saamalla siitä kakkosen (se fysiikankoe siis) ja englanninsanakoe ei olis voinut paremmin mennä! Mutta mun koulumenestys tuskin on kauhean kiinnostavaa.. 
 Eilisilta meni nuakkarilla mukavasti, kun joku soittaa kitaraa ja vielä kaikenlisäks hyvin, sitä on tosi kiva kuunnella. <:

6 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Aaa, kuinka ihanantunnelmainen blogi :---) tausta on jotenki niin ihana ja kuvat! Tykkään :)

karmike kirjoitti...

Elina : voi kiitos paljonpaljon ! :>

Oona P kirjoitti...

Moi! Sul on ihana blogi!
Haluutko käymässä kurkkaamassa mun blogii?
http://peacepelle.blogspot.fi/

Martha kirjoitti...

Sydämen asialla on ihana sarja, itsekkin pidän niistä taustalla soivista biiseistä♥ :)

ps. sulla on ihana blogi, jäin seuraamaan :)

karmike kirjoitti...

Kiitos :) käyn kattomas!

karmike kirjoitti...

Jee mahtavaa :> kiitoksia kovasti! :)