maanantai 12. elokuuta 2013

there's no one like you


Tänään vuorossa mökkeilykuvia! Oltiin viikonloppuna Riston kanssa niiden mökillä ja otin kameran mukaan kahdesta syystä: [x] Risto tarvi uuden profiilikuvan kaks vuotta vanhan tilalle ja [x] halusin auringonlaskukuvia tänne blogiin. Ehkä meistäkin vois jonkun kivan kuvan joskus ottaa, mutta kyllä sen ehtii vielä. Mökillä ei tehty mitään sen kummempia, grillailtiin ja vietettiin aikaa ihan vaan kahdestaan.
 Koulussa ollaan aloitettu opiskelu heti ihan normaalisti, ravintolassa oltiin kokkailemassa tänään ja sitä se onkin taas koko viikon. Periaatteessa koulussa on taas ihan kiva käydä loman jälkeen, tää kolmas vuosi tulee olemaan vaan aika, miten-sen-nyt-sanois, täysi. On näyttöjä ja opinnäytteitä ja työssäoppiminen jonka haluaisin suorittaa jossain kivassa paikassa, ei vaan oikein oo mitään tietoo että missä! No, kyllä tässä aikaa vielä on se hommata.
 Jos mun nyt täytyis kuvailla mun elämää yhdellä sanalla, se olis onnellisuus. Huomasin tossa kun laitoin tunnisteita tähän tekstiin, että ennen en oo käyttänyt sitä sanaa. En sano, ettenkö olis miltei aina ollut sellanen perusonnellinen, mutta tää on vaan ihan erilaista. Kun illalla menee nukkuun, jos se Risto ei satu siinä vieressä olemaan, niin ainakin mä tiedän, että mulla on joku joka saattaa ajatella mua kun menee nukkuun, ihan niinkun mäkin ajattelen sitä. Aamulla kun herään ja jos herään yksin, tiedän etten kuitenkaan ole yksin. Maailman parasta on kuitenkin saada nukahtaa toisen viereen ja aamulla herätä siitä. Oon myös erittäin iloinen siitä, että me pidetään samanlaisista leffoista, eikä mun tarvi enää miettiä ketä mahtais lähteä kattoon sen uusimman supersankarileffan, kun tiedän että Risto on varmasti melkein yhtä kiinnostunut niistä kuin mäkin. Kun mietin sanaa onnellisuus, mun mielessä alkaa vaan soimaan Olavi Uusivirran kappale On niin helppoo olla onnellinen. Niinhän se periaatteessa onkin, joskus se vaan ei tunnu siltä. Mut juuri nyt, se on niin.
 Tuli vähän "syvällisempää" tekstiä vaihteeks, toivottavasti tykkäätte lukee tällasta. Ja hei, kuvapostausaiheita sais vielä laittaa!

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Ei musta ja mamustaka oo olemassa ku yks parikuva ja ollaa sentää oltu yhes se 4 vuotta xDD

karmike kirjoitti...

Viivi: no sille pitäs varmaa tehä jotai :D!