maanantai 26. elokuuta 2013

hail to the king


 Oon rakastunut! Nimittäin mun uuteen objektiiviin. Oon jo pidemmän aikaa himoinnut jotain uutta putkenpätkää kameraan ja nyt päätin sijoittaa riparilta saadut palkkarahat tällaiseen yksilöön. Koko nimihän tällä Tamronin putkella on, jos jotain kiinnostaa, niin Af 70-300 f/4-5.6 Di LD Macro 1:2. Muunmuassa Gigantin sivuilla ollut kuvaus "koskaan ei ole ollut helpompaa kuvata liikkuvia kohteita kaukanakin" vakuutti mut. Täydellinen mm. jokkiskisoihin, tolla objektiivilla millä tähän asti oon kuvannut, eli sillä mikä tuli mukana kun ostin järkkärin, ei kovin kummoisia kuvia kisoissa saanut. Ylemmät kuvat on kaikki otettu uudella objektiivilla ja luulempa että se pääsee aika kovaan käyttöön. Pieni valokuvaaja mun sisällä on sen ansiosta heräillyt taas horroksesta.
 Parturissa kävin tänään, kuten kuvista voi ehkä päätellä. Värjättiin sellasella oranssikuparilla muuten, mutta latvat punasella, eli vähän niinkuin liukuvärjäys. Tykkään tosi paljon hiuksuista, enkä vieläkään kadu sitä että leikkasin lyhyemmiks, päinvastoin! Mietin vaan miksen ennen oo tehnyt niin.
 Ei tässä muuta, koulustakaan ei ole mitään kerrottavaa eikä tässä muutenkaan sen kummempia ole, kaikki on loistavasti ja pian alkaa Uuden Päivän uudet jaksot.

5 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

En usko että kaikki kuvattu uudella objektilla

karmike kirjoitti...

Viivi : juu no too viimene tekee poikkeuksen sääntöö oot ihan oikees xdd

Unknown kirjoitti...

:DDDDD niin aattelinki

Jossu kirjoitti...

minkä hintanen toi oli xp oon nimittäin ite kans miettiny kun mulla on vaan tuo huono mikä onkaa canon joku-55 juttu joka tuli mukana, että pitäs ostaa uus, mutta ainakin canonin omat on aikas hintavia mun budjettiin :D

karmike kirjoitti...

Jossu : 139€ :) niinhän ne on kyllä :b