keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

"get a haircut and get a real job"

ENNEN


JÄLKEEN


Joo tosiaan, kävin tänään parturissa leikkauttamassa mun hiukset vähän lyhyemmiks! Täälläkin vihjailin hiusten mahdollisesta muutoksesta ja tällainen se nyt olisi. Oon tosi tyytyväinen näihin ja iloinen et uskalsin!! Mulla on ollu melkein aina pitkät hiukset joten en oikein tiennyt sopiiko mulle edes lyhyet hiukset. Kyllähän nää vaa istuu mutta toki vie aikaa tottua lyhyempään kuontaloon. Parempaa kuvaa on varmasti tulossa myöhemmin, en jaksanut kuvailla tänään. Noi ennen -kuvat otin ihan tarkotuksella muistoks mun hiuksista ;D
 Mut ei mulla kummempia, tajusin tänään että lomaa on liian vähän jäljellä joten nyt hihat heilumaan että ehdin toteuttaan kaiken mitä suunnittelin kesäks!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihan sairaan kivat!! ja näytät muuten ihan kristen stewartilta tossa alemmassa kuvassa XD

karmike kirjoitti...

anonyymi: kiitos! aijaa, haha sillonku mul oli ruskeet/tummat hiukset nii joku sano joskus samaa :D

Oona kirjoitti...

noi on ihan sikahienot!! :)

sanni kirjoitti...

sopii sulle ihan älyttömän hyvin noi lyhyet!:)

karmike kirjoitti...

Oona: kiitos paljon! :)

sanni: kiitos, kiva kuulla! :>