maanantai 15. huhtikuuta 2013

mun sy-sy-sydämestä puuttuu palanen ja se on mun vanha tietokone :(

"vastaako kaiku huutoon"

Välillä kannattaa tsekata millä hakusanoilla sun blogiin on löydetty..


Tulin kertoon teille suru-uutisia.. Mun tietokone ei toimi. Mun rakas, kohta kolme vuotta rinnalla matkannut 
tietokoneeni on tullut tiensä päähän. Vein sen tänään korjaukseen ja ikäväkseni sain tiedon, että korjaus 
maksaisi sellaset viissataa euroa, joten ei kannata korjata... Kuvat yms. jutut saan (LUOJAN KIITOS!!!)
talteen. Mut en mä halua uutta konetta. En vaan halua. Ja kaikenlisäks näyttää siltä, että mistään ei
enää saa konetta jossa olis Windows 7 käyttöjärjestelmänä, ja se kasi on niin kamala, voi apua. En
edes tajua kuinka surullinen voin olla tietokoneen takia. Mutta kyllä kolmen vuoden aikana sinne on
juttuja kertynyt niin paljon ettei sinänsä mikään ihme. Eikä uuden koneen ostaminen ole ollut ajatuksissa
ja nyt mulla ei oikein ole muita vaihtoehtoja. Kamalaa alottaa kaikki "puhtaalta pöydältä" kun kaikki vanhat
kuvatkin siirretään sitten ulkoiselle kovalevylle. Miksi minä!!? 
 Jotain positiivistakin mulla on kerrottavana, Laurin rippijuhlat nimittäin oli eilen ja kaikki sujui oikein
mallikkaasti. Konfirmaatio meni hyvin ja yllätävän nopeasti, ruokaa riitti kaikille vieraille ja kakku syötiin
kerrankin lähes loppuun! Myös laulut sujui hyvin, kun iskän kanssa esitettiin kahteen kertaan One of us ja Pikkuveli.
Kahteen kertaan siksi, kun vieraita meillä kävi kahdessa osassa. Ja kyllä kannatti vähä laulella täällä, kun
serkku pyysi mua esiintymään konserttiin, joka sekin pidetään samalla koululla kun kuukausi sitten ollut 
hyväntekeväisyyskonsertti! Jännää, ensimmäistä kertaa ison yleisön eteen ihan itsenä, eikä vain yhtenä
laulukoulun jäsenenä. Tosin esiintymään menen, ainakin toivon mukaan, iskän kanssa. 
Kello alkaa taas olla paljon ja muutenkin mua ärsyttää vähän kirjoittaa tätä tekstia porukoitten koneella 
(tätä tekstikenttää vaivaa joku eikä teksti rivity normaalisti, pahoittelen). 
Kuvia mulla olis rippijuhlista, ja laitan niitä tänne heti kun vaan mahdollista. Toivottavasti siihen ei mene
kauhean kauan aikaa.. Nyt on tyytyminen kahteen kännykkäotokseen. 


Mun uusi mekko ja ripille päässyt veljeni Lauri ♥ kyl toi jamppa vaan on mulle niin kovin tärkee :>

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

otan osaa suruusi D--: munki läppäri on nyt 3 vuoden rajapyykin ohittanut, tuo laturi on vähän hajalla.. ei huvittais uutta konetta ostaa juurikin windows 8 takii :/

karmike kirjoitti...

iita : kiitos! oivoi, no toivottavasti sun ei tarvi ainakaan ihan pian! kyllä mä jotenkin hommaan koneen & windows seiskan, makso mitä makso si! :D