lauantai 6. lokakuuta 2012

ollaan taas kuten ennenkin, muistan kun vielä hymyilin


Ei tää oo musapostaus, sellanen olis varmaan ihan kiva tehdä joskus joo, mutta tässä on vaan muutama tän hetken kuunnelluin biisi. Kuvat on, kuten arvata saattaa, by Tumblr. En ota tavaks, älkää huoliko! 

Halusin tulla kirjottaan taas jotain tänne, lähinnä siksi että saan eilisen postauksen vähän alemmas, ettei se pomppaa silmille kun tulee mun blogiin. En nyt sitä kuitenkaan varmaan poista..

Mua ärsyttää, vituttaa ja ahdistaa nyt vaihteeks niin moni asia. Kumpa voisin vaan olla ja juoda kahvia, kattoa vaikka jonku kivan Disneyn leffan ja nukkua puolet päivästä. Tänään kuitenkin pitää mennä vähän leirille, Katan jutun takia suunnitelma on vähän muuttunut kun en saanut ketään mun kanssa yövahtiin. Stressasin eilen koko illan sitäkin. En oikein usko että siellä tälläkertaa saan hirveästi mielialaa kohoamaan, vaikka yleensä se on se paikka missä onnistun unohtamaan muut murheet.

Miks asiat menee taas näin? 

// epäluuloista huolimatta mulla oli tositosi kiva ilta eilen. Eeron kanssa oli kiva näytellä ihastuneita ja sain kokeilla miltä tuntuu olla leiriläinen jota ei kiinnosta... :-D

2 kommenttia:

meri kirjoitti...

mite youtubesta saa sen vidin tollee jännästi tänne blogii :( tollee että se on vaa ..tollane :D niinku sulla tässä! olen aina miettinyt :c

meri kirjoitti...

oijojoi kiitos!