perjantai 6. heinäkuuta 2012

"en mä oo hyväuskonen, vaan pahauskonen" -naapurin pikkupojan kaveri


Oon tänään kuvaillut vähän pitkin päivää ja oon miettinyt blogiani melkein koko päivän ja haluan uudistusta. Ensinnäkin oon miettinyt nimen vaihtamista, osoitetta en ala muuttamaan että blogini löytää kuitenkin. Joten älkää ihmetelkö jos nimi vaikka vaihtuukin tässä pian! Lisäks ajattelin palata näihin ihan vähän pienempiin kuviin.Löysin taas myös uuden kuvanmuokkausohjelman, joka luultavasti mullisti mun koko elämän :-D  Tässä blogin pitämisessä on sellainenkin hyvä puoli, että aina oppii jotain uutta. Kuvanmuokkausohjelma löytyi uuden, erittäin inspiroivan blogin myötä. Taidankin lähiaikoina tehdä postauksen mun lempiblogeista!


Vaikka aina bloggailu ei jaksa innostaa, en silti voisi kuvitella ilmankaan elämistä. Tästä on tullut kuitenkin jo jonkunlainen tapa. Huomasinhan mä sen jo siinä, kun ensimmäisen blogini piilotin lopullisesti ja myöhemmin sitten alotinkin tän! Järkkärin osto tietysti vaikutti asiaan, kuvia aloin ottaan paljonpaljon enemmän eikä kukaan voinut marista että mun ottamat kuvat täyttää koko kameran. Ja mihin mä sitten olisin laittanut kaikki kuvat näkyville, kun en puoliakaan näistä julkaise facebookissa? Blogi oli tässä paras vaihtoehto. Lukijoitakin tää on ihan kivasti saanut, satunnaisesti mainostelen demi.fi'ssä. Olisi tietysti kiva saada lisää lukijoita ja sen myötä kommenttejakin!


Toisaalta haluaisin muokata ulkoasua. Banneria nyt ainakin ihan ensimmäisenä, nykyinen on aika tönkkö. Luultavasti istun loppuillan kehittelemässä blogini ulkoasua ja nimeä :-D No mutta, tällaiset pohdinnat tänään! Kaikesta huolimatta tykkään kovasti kuvista joita tämä postaus pitää sisällään. Oon myös saanut kuluttettua tän postauksen tekemiseen jo ennätysajan, toki olen hyppinyt ulkona ottamassa kuvia veljestä ja kokeilin huomisia vaatteita, kun serkku menee naimisiin ja mennään kirkkoon.

Tulipas löpistyä, hyvää viikonloppua itsekullekkin, vaikken voikkaan ymmärtää että tänään on perjantai!

EDIT // Blogi sai nyt uuden nimen, 'MAD AS RABBITS', nimi on Panic! at the discon biisi :-)

11 kommenttia:

Tıttα kirjoitti...

ihana blogi, en osaa muuta sanoa, jäin lukijaksikin. ja kähee tukka!!

http://ismileifyousmile.blogspot.fi/

karmike kirjoitti...

Titta : kiitoksia ! :-)

Anonyymi kirjoitti...

Huomenta, olen arnoldsmunkki demistä, ja tässä on julma totuutesi!

• Ulkoasu on kiva, virkistävää nähä vähän väriä&kuvioita kun kaikki muut blogit tuppaa olemaan vitivalkosia!
• Kuvat ovat hyvän kokoisia, mutta suurin osa jotenki tylsiä. Kokeile vaikka photoshoppia niin saisit niihin jotai tunnelmaa.
• Kirjoitat hyvään tahtiin, siitä en siis aijo valittaa :D
• Final words: Sun blogi on ihan ok, mutta vailitettavasti ei kovin kummoinen. Pointsit kuitenki siitä että sulla on ihanat hiukset! :D

karmike kirjoitti...

arnoldsmunkki : kiitoksia arvostelusta! =)

Sini kirjoitti...

ihanii noi sormukset! :--) mistä tuommosii saa hankittuu?

ja tykkään uudesta bannerista kovasti!!

karmike kirjoitti...

sini : kiittikiitti! pöllö on seppälästä ja kotkan sain pikkuveljeltä, joka taas sai sen kaveriltaan, joten alkuperää en sen tarkemmin tiedä :'D

Mariam kirjoitti...

kivoja kuvia, ja ihan yli-ihana toi banneri ! :-)

http://yolo-mariam.blogspot.fi/

Anonyymi kirjoitti...

Pakko sanoo että hyvän bändin paita Laurilla päällä tuossa kuvassa!! :)
ja ihana blogi sulla!:)

karmike kirjoitti...

mmariam : kiitoksia kovasti! =)

ano: totta puhut! ja kiitos, ketäs muute mahdat olla :OO

Anni kirjoitti...

ihana blogi, jään lukijaks !

karmike kirjoitti...

Anni : kiitoksia ! :>