maanantai 28. lokakuuta 2013

sorateiden sankarit


Ihan huippu viikonloppu takana, jälleen! Perjantaina alkoi nuorten & nuorten aikuisten leiri Leiriksellä, oli kivaa päästä sinne pitkästä aikaa leireileen. Mutta koska sunnuntaina oli jokkiskisat Honkajoella, jouduin lähtemään leiriltä jo vähän aikaisemmin eli lauantaina iltana. Leirillä mulla ei ollut kameraa mukana, koska tiesin tarvitsevani sitä sunnuntaina. Otettiin siellä sitten kuvia Katan kameralla, mutta niitä kuvia en halua julkisuuteen.. :D Jos ette ole koskaan koittanut heiluttaa päätä ja ottanut siitä kuvan, niin suosittelen koittamaan..! Lopputulos saattaa järkyttää.
 Kisoissa olin periaatteessa mukana "huoltomiehenä" ja koska nää kisat on nyt viimeiset tänävuonna ja luultavasti seuraavan kerran Risto menee vasta armeijan jälkeen, halusin lähteä vaikka tässä vähän menikin menot päällekkäin. Kuvia tuli otettua kohtuu paljon sumusta huolimatta. Mietinkin pitäiskö mun tehdä sellaset kotisivut noille jokkiskuville.. :)
 Huomenna mennään Keravalle koulusta, Metoksen messuille. Mun pitäis varmaan olla jo nukkumassa, mutta ei oikein väsyttäis vielä kun tänään tuli nukuttua niin pitkään, syynä vapaapäivä. Ehkä kuitenkin pian koitan jo hankkiutua untenmaille! :b

4 kommenttia:

Reetta-Marika kirjoitti...

Sun blogi on ihan huippu! Ps. Millä oot tehny ton bannerin? :)

karmike kirjoitti...

Reiska : kiitos paljon! :) netissä sellasella sivulla kun picmonkey.com :b

Anonyymi kirjoitti...

millon teet sen kuvapostauksen? o:

karmike kirjoitti...

ano: jaa'a.. oon saamaton >:(