lauantai 2. maaliskuuta 2013

I dream a little dream of ya, to be with ya

Varoitus, pelkkää naamaspämmiä luvassa. 


Mulla oli eilen ns. hyvä naamapäivä, kun otin kameran kauniiseen käteeni ja rupesin räpsimään kuvia. Mutta koska en viitsi kaikkia facebookkiin spämmiä, niin mikäs sen parempi paikka kuville kuin oma blogi! Mun vasemman silmän ympärillä iho tosin on tässä nyt ensin ärtynyt ja ollut turvoksissa ja on vieläkin vähän punainen, mutta näissä kuvissa sitä ei oikeastaan edes huomaa.
 Tänään tein jotain ennenkuulumatonta ja lähdin äitin seuraks sen 10 kilometrin kävelylenkille. Oon miettinyt muutenkin että täytyis varmaan enemmän harrastaa tota liikuntaa, kun tuntuu että jokainen käy salillakin tätä nykyä. En kyllä usko että saan itseäni ihan sinne asti kuitenkaan, mutta tollanen perus kävelylenkkien tekeminen kyllä sujuu. Kun vaan tulis useemmin lähdettyä sinne ulos! Mut joo, käytiin äitin kans myös mun vanhalla yläasteella kuuntelemassa Voice of Finlandistakin tuttua Jussi Määttää! Kyllä se vaan on helkkarin hyvä laulaja. Mun suuresti ihannoimalla Lauri Tähkällä vaan oli jotain puuroo korvissa varmaan, kun tollasen luonnonlahjakkuuden päästi meneen :( Mut Jussista kuullaan vielä, paljon!
 Mulla menee jotenkin tosi hyvin ja oon niin ilonen yhden jutun suhteen että varmaan räjähdän pian. Mutta nyt varmaan alkaa jo sänky kutsua, huomenna saunailtaan Leirikselle ja kohta on loma ohi, mut eipä tuo hirveesti haittaa. :>

7 kommenttia:

Elli kirjoitti...

hah ihana nimi täl blogilla!:) sulla on muuten tavattoman kivat hiukset!

karmike kirjoitti...

Elli : kiitos! ja kiitoksia :)

Lotta kirjoitti...

Vaude mitkä hiukset! Sopii sulle ihan tajuttoman hyvin :) Oot hirmu nätti! :3

karmike kirjoitti...

Lotta: voi kiiitos paljon! :>

Hanna kirjoitti...

Blogissani on haaste sinulle!:)

Anonyymi kirjoitti...

Kiva blogi ja sulla on ihanat hiukset! =)
mut miks martti on niin söpö? =O =D

karmike kirjoitti...

Ano : kiitos! no jaa empäs tiä... :D