tiistai 7. helmikuuta 2012

there's nowhere you can be that isn't where you're meant to be


HEMMETIN HYVÄ FIILIS! En tiedä mistä se tulee mutta eipä tuo haittaa. Olin tänään jo laulutunnilla ja oli kivaa ja kun tulin kotiin otin kameran kainaloon ja käskin äitin lähteä mun kans äkkiä rantaan. Ajattelin että jos olisin saanut auringonlaskusta kuvia mutta aurinko oli nopeampi kun minä. 
Mutta fiilis on senkin takia jotenki erinomaisen outo koska tykkään ylläolevista kuvista tosi paljon. Kaikki muut oon ottanut tänään paitsi nuo sisällä otetut kuvat, ne otin eilisen inspiraation iskiessä. Viimesessä kuvassa näyttää toi mun venytys vähän hassulta kun unohdin että se on tollain kun otin kuvia, kyllä se nyt on jo kunnolla paikallaan. Pian saan siihen tälläsen kivsun tunnelin :> 

Mitäköhän mulla vielä oli sanottavaa. Matikan tehtäviäkin olis muutama huomiseks mutta sekään ei lannista mun mahtavaa mieltäni nyt! Lääkitys varmaa väärä tai jotain siihen suuntaan, mutta toivottavasti teillekkin osuis tällästä mieltä keskellä viikkoo, heittäkää mua kommenteilla vaikka ja kuulemiin!

Ei kommentteja: