keskiviikko 11. syyskuuta 2013

"perillä" on tuolla edessämme jossain, mennään mutta ajetaan hiljempaa

Kysely oikeessa reunassa, klikkailkaas ja antakaa mielipiteenne vaikuttaa! >


Oon tosiaan miettinyt facebook -sivujen tekemistä tälle blogille, kun muuten en haluaisi omassa profiilissa tätä mainostaa, enkä oikeastaan niin teekkään. Mua ainakin henkilökohtaisesti ärsyttää jos sinne linkataan oma blogi monta kertaa, päivittäin tai edes kerran viikossa! Kyllä ne ihmiset sitä lukee, keitä se kiinnostaa ja laittaa sen muistiin, tai ainakin niin mä teen. On ihan ok linkata se muutaman kerran, mutta jokaista postausta erikseen ei.. Tiedän kyllä (rakkaan ystäväni Lindan sanoja lainaten) että jos tilapäivitykset ärsyttää niin pitäis itse vaan kirjautua ulos sieltä naamakirjasta!
 En periaatteessa haluaisi, että kaikki tutut löytäisi tänne. Oon kuitenkin kirjotellut tänne aika paljon kaikkea, laidasta laitaan. Toisaalta taas olis hauska tarjota lukijoille (jos teitä aktiivisia siellä olis!) niin jotain ekstrajuttuja, kun aina ei blogin päivitykselle löydy aikaa, tai joku kiva kuva ei sovi mihinkään postaukseen.
 En siis ole vielä päättänyt mitään, joten osallistukaa tohon pikkuseen kyselyyn tai kommentoikaa mielipiteenne kommenttilaatikkoon, toki voi tehdä molemmatkin. Nyt painun pikkuhiljaa nukkumaan, huomenna mennään kosmetologiopiskelijoiden kasvohoitoihin Karkkuun! :b

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tosta facebook jutusta. tässä on mun mielipide vaan ja eiks erilaiset mielipiteet oo aina tervetulleita? :) mä ite sanoisin että älä tee, koska mun näkökulmasta sellaset facebook sivut on vaan esim joillekkin sellasille tosi suosituille blogeille, joilla on siis aika paljon lukijoita (esim jotain 1000). okei, jotkut saattaa aatella että "no kun kaikki aina valittaa kun linkkaan mun uusimman blogitekstin aina". ei kenenkään tarvii miettii että mitä mieltä muut siitä linkkailusta on, jotkut jotka on kiinnostuneita niin voi olla oikein mielissään siitä kuinka linkkaat aina uusimman postauksen, mutta ne "valittajat" voi esim asetuksista muokata sillee ettei tuu niitä linkkejä, ihan oma asia jos ei kestä niitä, muuttakoon asetuksia.

karmike kirjoitti...

Anonyymi: joo tottakai on :) oon kyl periaatteessa kanssas samaa mieltä siitä että ne sivut toimii ehkä paremmin niillä, kenellä lukijoita on paljon. Toisaalta, sellasten sivujen avulla saa kyllä mainostusta ja ehkä uusia lukijoita :) ite en sen takia halua linkkailla blogiani facebookkiin, ettei kaikki tutut löytäis tätä. Ei mua haittaa jos ne ite löytää, mut en aio mainostaa niille :) omat sivut olis siitäkin hyödylliset, että ne ketä tästä olis kiinnostunut, sais ilmotuksen uudesta postauksesta sen kautta :)

Anonyymi kirjoitti...

aijaa no tee toki se fb sivu jos niin parhaaksi näet!