tiistai 18. kesäkuuta 2013

hermokaasuja olohuoneisiin, krokotiileja New Yorkin viemäriin, kuvia vielä kuvien jälkeenkin, videotykillä suolaa haavoihin


Postaus, jollasta en olis uskonu ikinä tekeväni; TÄSSÄ ON MUN AUTO! Uskomatonta mutta totta. No ei corolla oikeesti oo mun, mut mun käyttöön se nyt ensisijaisesti ostettiin. Viime lauantaina lähdettiin iskän, veljien ja isän työkaverin kans Tampereelle etsimään mulle autoo. Muutaman auton iskä koeajo kaverinsa kans ennenkun tää löyty. Nyt on ajeluakin jo tullut harrastettua, melkein kyllästymiseen asti. Ei autolla ajaminen mun mikään lempparipuuha vieläkään ole, mutta ihan kivaa tavallaan!
 Sunnuntaina oli konfirmaatio, joka meni oikein hyvin. Samoin rippiralli eli laulukierros, kun vetäjäporukalla käytiin halukkaitten kotona/juhlapaikassa laulamassa ja sanomassa muutama sana. Se ripari oli nyt siinä, uusi jossa oon osallisena alkaakin ensi maanantaina, leiriaholle menen taas tosin jo sunnuntaina.
 Ikäviäkin juttuja on taas sattunut, kaveri oli törmännyt pyöräillessään auton kanssa ja on nyt sairaalassa. Kamalaa vaan odotella, että koska sais kuulla jotain uutta tai koska voi mennä kattoon! Hengissä on Luojan kiitos ja nyt täytyykin vaan laittaa kätösiä ristiin ystävän puolesta.♥ Muuten elämä hymyilee mulle ja hymyilen kyllä takaisin heti kun saadaan mun kaveri kuntoon ja ihanaks omaksi itsekseen!

2 kommenttia:

Eeva Marja kirjoitti...

Voi, miten kivasti kirjoitat Karita! Sain Martilta vinkin tästä blogista. Yritin tilata tämän itselleni, mutta en tied, onnistuinko. Kuvani ei kuitenkaan suostunut avautumaan, oli muka liian suuri.

Terveisin Eeva

karmike kirjoitti...

Eeva Marja: kiitoksia! =) aijaa, en tiiä kyl mikä siinä sit on :O