lauantai 26. toukokuuta 2012

rakkautta vastaantulijoille ja tämänkin kylän noidille


Tytytykkäsin noista vaatteista jotka pistin eilen serkun 18-vuotis synttärikahveille. Paita on äitin mutta sain luvan lainata. Lainaan ehkä toistekkin. Kynnet tein tuossa äskön ja kuvan otin nopeasti web-kameralla.

Tuntuu kamalan yksinäiseltä, haluaisin viettää enemmän aikaa ystävien kans. No eipä mulla varsinaisesti kovin montaa ystävää ole. Tuntuu että kaikilla muilla on. Vietetään aikaa porukoissa jne. Jos mä oon jossain isommassa porukassa niin yleensä tunnen itseni vaan ulkopuoliseksi, joka on tunkenut mukaan. Ja oon melkein aina kotona. Huomenna on isosten siunausmessu ja siinä on mun tän viikonlopun meno. Kesä tulee ja oon ajatellu mitä kaikkea vois tehdä, mitä kaikkea olis hieno tehdä, mutta kenen kans? En halua viettää kesää taas niin paljon kotona kuin vuosi sitten...


Ja toi siitepöly vois oikeesti jo kadota.

Ei kommentteja: