tiistai 27. joulukuuta 2011

ota lujasti kiinni niin tanssitaan, yks eteen kaks taa


Paras lahja ♥

Taas on yks joulu ohi, ensin stressataan ainakin kuukausi sen takia ja se on hups vaan jo mennytkin. Mutta en valita, ei sen pidempään tarvikkaan kestää :-). Eikä tän myrskynkään! Onneksi meillä ollaan säästytty pahimmilta sähkökatkoilta, lähiseudulta kun on ollut ne sähköt pahimmillaan yli 30 tuntia pois! 

Ala-asteen pihalta tää kuva, myrsky kaato kyl aika paljon puita ihan täältä läheltä. 

Valot vilkkuu kokoajan, toivon hartaasti että täältä ei mee sähköt! Mutta jos noista kuvista sanoisin sen verran, että kynnet tein itelleni tänään ja tykkään kovasti. Huulirasvan sain parhaalta ystävältäni joululahjaksi, toi on täydellinen. Ja mun ykköslemppariparaslahjatoive oli Kaksin karkuteillä ja se on nyt mun jee! :> Oon kattonut sen "vaan" kerran nyt kotona, tekis mieli kattoo se uudestaan. (Ei varmaan huomaa että oon Disney- friikki, sain myös Helinä- keiju mukin vanhemmilta lahjaks!)  


Uuden kameranjalustan ansiosta oon räpsiny kauheesti kuvia tässä, joten postaustahti tulee mahdollisesti kovenemaan. Harmittaa vaan kun sitä lunta ei oo, enkä pääse ottamaan niitä talvimaisemakuvia :< Yks kaveri tosin sanoi, että ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon, ei ikinä tiedä jos lunta vielä vaikka tuliskin! 

Näihin kuviin ja sanoihin päätän tämän postauksen 

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

HEi tyttö ! en oo tienny et sullaki on blogi, ihania kuvia ! :) <3

-Ronja

karmike kirjoitti...

Ronja : hahaaa joo en kauheesti huutele :) kiitti!♥